Laughter is the best medicine

*Hey Lover
Hello there, My friends are all awesome dude! Hence my name is Ain. Going to be 15 this 2013. Was born on 22nd October. I'm proud of being Malaysian and don't you dare say something bad to my wonderful country. I'm a song lover and that's a fact Get to know me first before you judge me okay? Thanks for understanding me. I don't have Precious thing but i Do have precious PERSON in my life. Sometimes i'll be crazy, sometimes i'll be naughty, But i'll always be kind to someone who always put a sweet smile on my face. I hate to be judged by people, even YOU right? Make me as your friend okay? And last, do follow me and i'll hit you back :D


I always be happy because they are beside me

A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.


I really wonder how you feel on these nights so alone

♥ My Awsome Family ♥ Aisyah Nur Syifaa ♥ Nurul Farah Hanim ♥ Aina Husna ♥ Mira Syahirah ♥ Zima Ahmad ♥ Syafika ♥ Asyraf ♥ Fatihah Yusof ♥ Sharifah Nurul Ashikin ♥ Ikhwan ♥ Fatin Liyana ♥ People around me ♥ Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“I cure my broken heart with my lovely smile”

Friday, 16 December 2011 || 11:57 pm

Hi and Assalamualaikum,

Apa khabar? Dah makan? Online facebook la tu :D

Kayy, sekarang ni aku tak tahu lah, apa pasal aku tak habis-habis terbayangkan wajah dia :') Rasa nak rebah pun ada . Nasib baik la ada kakak sorang tu, nama dia Fatin . Mcm-mcm aku luahkan dekat dia. Terubat lah sikit rindu aku dekat dia. Bukan pendek tau, panjang lebar kita cakap dekat dia, Fatin, Thanks sebab you sudi dengar luahan I ni :D kalau tak, meroyan lah kita sorg-sorg. Tiba-tiba jea teringatkan dia. Terus la Ain cerita pasal 'orang tu' dekat dia :D 

So, cerita jelah dkt dia, dia org yang ke-5 tahu psl benda ni :) bukan semudah itu aku nak cerita benda niy dekat org :"D bukan segampang itu aku nak terus terang dekat org :D even dalaman aku dah tak berapa nak kuat, belagak kuat jelah dekat luar tu, kata Abang la. Supaya org tak nampak aku ni seorang perempuan yang lemah :'D Thanks Along :*

Benda tu berlaku beberapa bulan yang lepas, terpaksa terima takdir yang dia dah pergi untuk selamanya. Aku takkan jadi orang bodoh yang tak boleh terima takdirnya :'D Kita ni semua dipinjam, dan bila-bila masa dia akan tarik balik semua yang dipinjam olehnya. So, tak perlu la nak meratap dengan pemergian dia. Satu hari nanti, aku akan dijemput jugaa olehnya :'D Just wait and see . 

So, aku ni single jelah dkt dunia niy. Nak masuk line? Pergi mampus. Haha, aku ni sekarang dah malas nak couple. Takut dengan masa lalu. Takut benda akan berulang untuk kedua kalinya. Nanti aku akan jadi mcm org bodoh yg tak boleh nak terima kenyataan. Tak boleh nak terima takdir. Samping tu, aku akan anggau bagaikan nampak dia memanggil aku. Dan terus berjalan dan tidak menyedarkan diri -.- nasib tak dilanggar oleh kereta, kalau tak sampai situ jelah kisah hidup aku :'D tapi aku tak pernah nak menyesal pun. Sbb mungkin itu terbaik untuk dia. Allah suruh aku kuatkan iman dan terus menyembahnya. Jangan lah sesekali aku curiga. Sbb satu saat nanti, aku akan pergi juga menghadap ilahi :'D

*// Things that i won't get it back into my life . :'c

Kay lah, aku dah mls nak pikir benda ni balik. Lupakan. ByeByeBye