Laughter is the best medicine

*Hey Lover
Hello there, My friends are all awesome dude! Hence my name is Ain. Going to be 15 this 2013. Was born on 22nd October. I'm proud of being Malaysian and don't you dare say something bad to my wonderful country. I'm a song lover and that's a fact Get to know me first before you judge me okay? Thanks for understanding me. I don't have Precious thing but i Do have precious PERSON in my life. Sometimes i'll be crazy, sometimes i'll be naughty, But i'll always be kind to someone who always put a sweet smile on my face. I hate to be judged by people, even YOU right? Make me as your friend okay? And last, do follow me and i'll hit you back :D


I always be happy because they are beside me

A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.


I really wonder how you feel on these nights so alone

♥ My Awsome Family ♥ Aisyah Nur Syifaa ♥ Nurul Farah Hanim ♥ Aina Husna ♥ Mira Syahirah ♥ Zima Ahmad ♥ Syafika ♥ Asyraf ♥ Fatihah Yusof ♥ Sharifah Nurul Ashikin ♥ Ikhwan ♥ Fatin Liyana ♥ People around me ♥ Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“I cure my broken heart with my lovely smile”

Back to normal
Sunday, 18 March 2012 || 7:37 pm



Hey Ain disini :> Sekejap je kan cuti? Besok dah sekolah balik dan besok juga ada latihan bola tampar. Makin sibuk lah aku dan tak ada masa nnti.
Kesian korang, mesti rindu aku kan? k perasan*
Aku sebernarnya bnyk lagi kerja yg tak siap. Sbb kemalasan aku, satu habuk pun tak siap. 
kay aku tahu aku ni teruk :3 Kena ada perubahan disitu. Naik form 2 pun dah tension bagai apatah lagi bila form3 nanti? Mmg kepala aku hantuk dkt batu 
Aku tak rindu pun dkt sekolah dan belum bersedia nak pergi sekolah pun :'<
Nak tahu knp?
Aku kalau cikgu yg garang gila gila ajar kan, boleh down doe aku ni, kadang-kadang bila aku nak tanya pun boleh terbantut. YA ALLAH, kau tabahkan lah aku untuk menempuhi hari-hari yang akan menjelma. Kau tabahkan lah iman aku supaya tidak memaki maki org. AMIN
And last, selamat kembali bersekolah. Belajar lah sementara ada peluang untuk berjaya :>